កត្តាសំខាន់ៗចំនួនដប់ដែលអាចកំណត់ពីភាពជោគជ័យ និងបរាជ័យនៃអាជីវកម្មរបស់អ្នក
កត្តាសំខាន់ៗចំនួនដប់ដែលអាចកំណត់ពីភាពជោគជ័យ និងបរាជ័យនៃអាជីវកម្មរបស់អ្នក |
តើអ្នកដឹងទេថា មានកត្តាសំខាន់ៗចំនួនដប់ដែលភាគច្រើនកំណត់ពីភាពជោគជ័យឬបរាជ័យនៃមុខជំនួញរបស់អ្នក?
ភាពច្បាស់លាស់ដ៏អស្ចារ្យមួយដែលអ្នកមាននៅក្នងតំបន់របស់អ្នកគឺថា អ្នកកាន់តែសម្រេចចិត្តបានកាន់តែល្អប្រសើរនោះវានឹងធ្វើឲ្យមានលទ្ធផលកាន់តែល្អប្រសើរ។
តោះយើងទៅស្វែងយល់ពីដប់ចំនុចនេះ៖
គោលបំណងសំខាន់-បង្កើតអតិថិជន
តើអ្វីជាគោលបំណងនៃអាជីវកម្ម?
មនុស្សជាច្រើនគិតថាគោលបំណងនៃអាជីវកម្មគឺដើម្បីរកប្រាក់ចំណេញ ប៉ុន្តែពួកគេគឺខុសហើយ។ គោលបំណងពិតនៃអាជីវកម្មគឺបង្កើតនិងរក្សាអតិថិជន។
ហើយ 50 ភាគរយនៃពេលវេលានិង ការខិតខំប្រឹងប្រែង និងការចំណាយរបស់អ្នកគួរតែត្រូវបានផ្តោតលើការបង្កើតនិងរក្សាអតិថិជន តាមវិធីផ្សេងៗ។
គន្លឺះនៃការវាស់វែង-ភាពពេញចិត្តរបស់អតិថិជន
គន្លឺះនៃការវាស់វែងនៃភាពជោគជ័យរបស់អាជីវកម្ម គឺការពេញចិត្តរបស់អតិថិជន។
ប្រើសមត្ថភាពរបស់អ្នកដើម្បីបំពេញចិត្តអតិថិជនរបស់អ្នកដើម្បីឲ្យយល់ព្រមទិញៈ ទិញពីអ្នកជាជាងពីទិញនរណាម្នាក់ផ្សេងទៀត
និងទិញពីអ្នកម្តងហើយម្តងទៀត និងនាំមិត្តភក្តិរបស់ពួកគេមកទិញ នេះគឺជាកត្តាសំខាន់នៃការរីកចំរើននិងប្រាក់ចំណេញ។
គន្លឹះសំខាន់នៃតម្រូវការ-
បន្ថែមគុណតម្លៃ
តម្រូវការសំខាន់សម្រាប់ការកសាងទ្រព្យសម្បត្តិនិងភាពជោគជ័យក្នុងអាជីវកម្ម
សម្រាប់អ្នកគឺបន្ថែមគុណតម្លៃ ទៅតាមវិធីណាមួយតាមអាចធ្វើទៅបាន។ រាល់គ្រប់ទ្រព្យសម្បត្តិទាំងអស់គឺកើតចេញមកពីការបន្ថែមគុណតម្លៃ។
ជារៀងរាល់ថ្ងៃអ្នកត្រូវតែស្វែងរកវិធីដើម្បីបន្ថែមគុណតម្លៃបន្ថែមទៀតដល់បទពិសោធរបស់អតិថិជន។
គន្លឹះនៃការផ្តោតសំខាន់
- អតិថិជន (ជានិច្ច)
បុគ្គលសំខាន់បំផុតនៅក្នុងអាជីវកម្មគឺជាអតិថិជន។
អ្នកត្រូវផ្តោតលើអតិថិជនគ្រប់ពេលវេលា។ អតិថិជនមានភាពមិនទៀងទាត់ មិនស្មោះត្រង់ ប្រែប្រួល
មិនអត់ធ្មត់និងការទាមទារ -ដូចជាអ្នកដែរ។
យ៉ាងណាក៏ដោយអតិថិជនត្រូវតែជាចំណុចផ្តោតសំខាន់នៃអ្វីគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកធ្វើនៅក្នុងអាជីវកម្ម។
ពាក្យគន្លឹះ - ការបរិច្ចាគទាន
ក្នុងជីវិត ការងារនិងអាជីវកម្ម អ្នកនឹងទទួលបានរង្វាន់ដោយផ្ទាល់តាមតម្លៃនៃការរួមចំណែកបរិច្ចាគទានរបស់អ្នកចំពោះអ្នកដទៃ។
ការផ្តោតលើការចូលរួមចំណែកបរិច្ចាគទានទៅក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក
ទៅអតិថិជនរបស់អ្នក និងសង្គមរបស់អ្នក គឺជាតម្រូវការកណ្តាលសម្រាប់អ្នកដើម្បីក្លាយជាមនុស្សដែលមានគុណតម្លៃថែមទៀតនៅក្នុងគ្រប់វិស័យទាំងអស់។
គន្លឺះនៃសំណួរសំខាន់-
តើរបៀបណា?
សំណួរដ៏សំខាន់បំផុតដែលអ្នកសួរ
ដើម្បីដោះស្រាយបញ្ហាបញ្ហាណាមួយ ឧបសគ្គណាមួយ ឬសម្រេចបាននូវគោលដៅអាជីវកម្មណាមួយគឺ
"តើរបៀបណា?" មនុស្សកំពូលៗតែងតែសួរសំណួរថា "តើរបៀបណា?" ហើយបន្ទាប់មកធ្វើសកម្មភាពនៅលើចម្លើយដែលបានមកដល់ពួកគេ។
គន្លឹះនៃយុទ្ធសាស្រ្ត
- បន្តការកែលម្អ
នៅក្នុងពិភពលោកនៃការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័ស និងការបន្តការប្រកួតប្រជែង អ្នកត្រូវតែអនុវត្តកែលម្អជាបន្តនៅក្នុងគ្រប់វិស័យនៃអាជីវកម្ម និងជីវិតផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នក។
ដូចជា Pat Riley ជាដែលជាគ្រូបង្វឹកបាល់បោះបាននិយាយថា
"ប្រសិនបើអ្នកមិនកាន់តែប្រសើរ នោះអ្នកនឹងកាន់តែអាក្រក់ទៅ ៗ " ។
គន្លឺះនៃសកម្មភាពដ៏សំខាន់
-ការលក់
ចង្វាក់បេះដូងនៃអាជីវកម្មរបស់អ្នកគឺការលក់។ Dun & Bradstreet បានវិភាគក្រុមហ៊ុនរាប់ពាន់ដែលបានដួលអស់ជាច្រើនឆ្នាំមកហើយ
ហើយបានសន្និដ្ឋានថាហេតុផលដ៏ចំបងមួយនៃការបរាជ័យរបស់អាជីវកម្មគឺ "ការលក់ទាប"
។ នៅពេលដែលពួកគេធ្វើការស្រាវជ្រាវបន្ថែមពួកគេបានរកឃើញថាហេតុផលដ៏ចំបងមួយសម្រាប់ជោគជ័យអាជីវកម្មគឺជា
"ការលក់ខ្ពស់" ។ ហើយអ្វីផ្សេងទៀតគឺជាការអត្ថាធិប្បាយ។
គន្លឹះនៃតួរលេខ
- លំហូរសាច់ប្រាក់
តួរលេខដ៏សំខាន់បំផុតនៅក្នុងអាជីវកម្ម គឺលំហូរសាច់ប្រាក់។
លំហូរសាច់ប្រាក់សម្រាប់អាជីវកម្ម គឺដូចជាឈាម និងអុកស៊ីសែនទៅក្នុងខួរក្បាល។ អ្នកអាចមានសកម្មភាពគ្រប់យ៉ាងដែលដំណើរការប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាពនៅក្នុងអាជីវកម្មរបស់អ្នក ប៉ុន្តែប្រសិនបើលំហូរសាច់ប្រាក់របស់អ្នកត្រូវបានកាត់ផ្តាច់ដោយហេតុផលណាមួយ
នោះអាជីវកម្មអាចនឹងស្លាប់ ជួនកាលត្រឹមមួយយប់។
គន្លឹះគោលដៅដ៏សំខាន់-
កំណើន
អាជីវកម្មទាំងអស់ត្រូវតែមានផែនការរីកចម្រើន (growth
plan)។ ការលូតលាស់ត្រូវតែជាគោលដៅនៃសកម្មភាពជំនួញរបស់អ្នក។ អ្នកគួរតែមានគោលដៅរីកចម្រើន 10 ភាគរយ 20 ភាគរយឬ
30 ភាគរយរៀងរាល់ឆ្នាំ។ ក្រុមហ៊ុនមួយចំនួនកើនឡើង 50% និង 100% ក្នុងមួយឆ្នាំៗហើយការកើនឡើននេះមិនមែនជាដោយគ្រោះថ្នាក់ទេ។
កំណើនពិតប្រាកដ
គឺកំណើនប្រាក់ចំណេញតែប៉ុណ្ណោះ។ កំណើនប្រាក់ចំណេញតែងតែអាចវាស់វែងបាននៅក្នុងអ្វីដែលគេហៅថា
"សេរីភាពនៃលំហូរសាច់ប្រាក់"។ នេះគឺជាចំនួនពិតប្រាកដនៃទឹកប្រាក់ដែលអាជីវកម្មបានឆ្លងកាត់ជារៀងរាល់ខែ
ត្រីមាស និងរៀងរាល់ឆ្នាំ។
ធ្វើលំហាត់អនុវត្តន៍
អ្នកគួរតែមានផែនការរីកចម្រើនសម្រាប់អ្នកដឹកនាំ
អ្នកទាញយក និងចំនួនអតិថិជនថ្មីដែលអ្នកទទួលបានពីអ្នកដឹកនាំទាំងនោះ។ អ្នកគួរតែមានផែនការរីកចម្រើនសម្រាប់ការលក់
ប្រាក់ចំណូល និងប្រាក់ចំណេញ។ ប្រសិនបើអ្នកមិនមានគម្រោងសម្រាប់ការរីកចម្រើនជាបន្តបន្ទាប់ទេ អ្នកនឹងស្ទាក់ស្ទើរដោយស្វ័យប្រវត្តិហើយចាប់ផ្តើមធ្លាក់។
កំណើនមិនមែនជាគ្រោះថ្នាក់នោះទេ។
ដូច្នេះអ្នកត្រូវរៀបចំផែនការ ផែនទី នៃផែនការរីកចំរើនរបស់អ្នក ប្រសិនបើអ្នកចង់ឱ្យអាជីវកម្មរបស់អ្នកមើលឃើញអនាគតភ្លឺស្វាង។
ប្រភពៈ លោកគ្រួ Brian Tracy
Comments
Post a Comment