ជំនាញស្តាប់អាចជួយជំរុញឲ្យជោគជ័យក្នុងការលក់
ជំនាញស្តាប់អាចជួយជំរុញឲ្យជោគជ័យក្នុងការលក់ |
សមត្ថភាពរបស់អ្នកក្នុងការគ្រប់គ្រងទំនាក់ទំនងដ៏មានប្រសិទ្ធភាពនឹងជួយដល់ការជោគជ័យរបស់អ្នកក្នុងជីវិត។
ការប្រាស្រ័យទាក់ទងដោយមិនប្រើប្រាស់ពាក្យសម្តី
គឺមានសារៈសំខាន់ដូចការប្រាស្រ័យទាក់ទងដោយប្រើប្រាស់ពាក្យសម្តីដែរ។
ដូចជាតាមរយៈសៀវភៅ
អត្ថបទ អូឌីយូ វីឌីអូ វគ្គសិក្សាជាច្រើនដែលស្តីពីសារៈសំខាន់នៃទំនាក់ទំនង-ល-។
ពួកវាសុទ្ធតែមានគុណតម្លៃ
និងប្រយោជន៍ ប៉ុន្ដែអ្វីដែលបានបង្រៀនអាចកាត់បន្ថយជំនាញខ្លះៗ។ ការគ្រប់គ្រងជំនាញទំនាក់ទំនងដោយមិនប្រើប្រាស់ពាក្យសំដីដោយឆ្លងកាត់តាមរយៈវិន័យនិងការអនុវត្ត
ទាំងនេះគឺជាអ្វីៗដែលអ្នកត្រូវការដើម្បីក្លាយទៅជាអ្នកស្តាប់ដែលល្អបំផុត។
ស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់នៅពេលអ្នកដទៃនិយាយដោយប្រុងប្រយ័ត្ន
ជំនាញស្តាប់ដ៏ល្អបំផុត គឺសមត្ថភាពក្នុងការស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់នៅពេលអ្នកដទៃនិយាយដោយប្រុងប្រយ័ត្ន។
ចូរជួបជាមួយអតិថិជនដោយផ្ទាល់និងផ្តោតការយកចិត្តទុកដាក់របស់អ្នកលើមុខមាត់និងភ្នែករបស់អតិថិជនដោយការយកចិត្តទុកដាក់។
ស្តាប់គ្រប់ពាក្យ
ចូរស្តាប់ដោយគ្មានការរំខាន និងស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះពាក្យសម្ដីទាំងអស់ដែលអតិថិជនដែលកំពុងនិយាយ។ ស្តាប់ឲ្យដូចជាពេលដែលអតិថិជនរបស់អ្នកកំពុងតែប្រាក់លេខឆ្នោតដែលធានាថាត្រូវ១០០% ហើយពាក្យនោះគឺអ្នកមានឱកាស់លឺតែម្តងគត់។
ជំនាញដ៏សំខាន់បំផុតសំរាប់អ្វីៗគ្រប់យ៉ាង
សមត្ថភាពក្នុងការយកចិត្តទុកដាក់យ៉ាងជិតស្និទ្ធជាមួយមនុស្សម្នាក់នៅពេលកំពុងនិយាយគឺជាជំនាញមូលដ្ធានគ្រឹះនៃជំនាញស្តាប់។
វាជាជំនាញកដ៏ពិបាកបំផុត ហើយដំណាលគ្នានោះដែរ វាជាជំនាញសំខាន់គ្រប់រឿងទាំងអស់ផងដែរ។ វាតម្រូវឱ្យមានការអនុវត្តនិងមានវិន័យ
ហើយវាមិនងាយស្រួលនោះដែរ ប៉ុន្តែគំនិតរបស់អ្នកនេះអាចជាលទ្ធផលដ៏អស្ចារ្យ។
លំហាត់សម្រាប់បញ្ជេញសកម្មភាព
នៅទីនេះ
មានរឿងពីរយ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើបានភ្លាមៗដើម្បីដាក់គំនិតទាំងនេះអោយបញ្ជេញសកម្មភាព។
ទីមួយៈ សូមស្រមៃគិតថាអតិថិជនរបស់អ្នកគឺជាមនុស្សដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍បំផុតនៅក្នុងពិភពលោក។
យកចិត្តទុកដាក់គ្រប់ពាក្យសម្តីរបស់ពួកគាត់។
ទីពីរៈ
សូមញញឹម យល់ព្រមនិងសកម្ម។ សូមចង់ចាំថាការស្តាប់គឺការបង្កើតទំនាក់ទំនងនៃការលក់។
ប្រភពៈ លោកគ្រូ Brian Tracy
Comments
Post a Comment