5គន្លឹះក្នុងការចងចាំនៅពេលអ្នកអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្រ្តលក់
5គន្លឹះក្នុងការចងចាំនៅពេលអ្នកអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្រ្តលក់ |
#ពិភពនៃការលក់ គឺមានការប្រកួតប្រជែង ហើយជួនកាល អ្នកត្រូវតស៊ូដើម្បីមេដាយមាសនោះ
..."
គោលដៅមួយក្នុងចំណោមគោលដៅសំខាន់បំផុតនៃអាជីវកម្មមួយ
គឺអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្រ្តលក់ ព្រោះពិតជាអាចជួយឱ្យមានការលក់កាន់តែច្រើនឡើង។
ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ភាពជោគជ័យនៅក្នុងវិស័យនេះមិនងាយស្រួលទេ។
ផ្ទុយទៅវិញ ជំនួញជាច្រើនបានរកឃើញថា
ខ្លួនកំពុងតែតស៊ូដើម្បីលក់អោយដាច់(Close
sales) ហើយនិងអោយស្ថិតនៅចំនុចកំពូលនៃឧស្សាហកម្មរបស់ពួកគេ។
ប្រសិនបើអ្នកអាចឃើញថាជំនួញរបស់អ្នក ស្ថិតក្នុងស្ថានភាពលំបាកនេះ នោះអ្នកនឹងមានរឿងខ្លះៗដែលត្រូវអ្នកធ្វើអោយបានដើម្បីឆ្ពោះទៅមុន។
នេះគឺជាគន្លឹះមួយចំនួនដើម្បីជួយអ្នកអភិវឌ្ឍយុទ្ធសាស្រ្តដើម្បីបិទការលក់បន្ថែមទៀតបាន។
សូមប្រាកដថាអ្នកធ្វើយ៉ាងសកម្មដើម្បីឱ្យជំនួញរបស់អ្នកកាន់តែប្រសើរឡើង។
1) បង្កើតអារម្មណ៍នៃភាពបន្ទាន់
រឿងដំបូង ដែលអ្នកគួរតែចាប់ផ្តើម
នៅពេលដែលអ្នកចង់បិទការលក់
គឺអ្នកត្រូវបង្កើតភាពបន្ទាន់មួយ។
អតិថិជនដែលអ្នកកំពុងព្យាយាមលក់ គួរតែមានអារម្មណ៍ថាពួកគេនឹងបាត់បង់អ្វីៗដែលពិសេសសម្រាប់ពួកគេ
ប្រសិនបើពួកគេមិនសម្រេចចិត្តទទូលយកនៅថ្ងៃនេះទេ។
មានរឿងមួយចំនួនដែលអ្នកអាចធ្វើបាន ដើម្បីបង្កើតស្ថានភាពបែបនេះ។
ឧទាហរណ៍ ការកំណត់តម្លៃពិសេសមួយដែលមានពេលកំណត់ច្បាស់លាស់ ឬការជួនការដូរបន្ថែមដែលមានពេលកំណត់ច្បាស់លាស់......វាអាចជួយជំរុញអតិថិជនរបស់អ្នកឱ្យធ្វើការសម្រេចចិត្ត។
ការផ្តល់ជូននូវតម្រូវការកាន់តែប្រសើរឡើងសម្រាប់ការផ្តល់ហិរញ្ញប្បទាន
ឬការផ្តល់កិច្ចព្រមព្រៀងសេវាកម្មដែលអាចជាការយកចិត្តទុកដាក់របស់ពួកគេ។
2) បង្រួមការនិយាយរបស់អ្នក
កំហុសមួយដែលអ្នកលក់ជាច្រើនធ្វើ គឺនិយាយច្រើនពេកនៅគ្រាដែលពួកគេកំពុងព្យាយាមលក់។
នេះជាការពិតនៃអ្នកលក់ តែផ្ទុយទៅវិញ អ្នកត្រូវនិយាយបញ្ចុះបញ្ចូលឲ្យតិចបំផុតតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
ដោយជៀសវាងនិយាយច្រើននេះ
ចូរអ្នកបង្ហាញថា អ្នកមិនមែនជាអ្នកលក់នោះទេ។
អតិថិជននឹងមានពេលទំនេរក្នុងការស្វែងយល់ពីផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកដោយខ្លួនពួកគេ ជាជាងការរំខាននូវអ្វីដែលអ្នកនិយាយ។
3) ស្គាល់ពីផលិតផលរបស់អ្នក
អ្នកក៏ត្រូវប្រាកដថា
អ្នកស្គាល់ផលិតផលរបស់អ្នក
ហើយស្គាល់វាយ៉ាងល្អផងដែរ។
អតិថិជនរបស់អ្នក ទំនងជាមានសំណួរមួយចំនួនទាក់ទងនឹងផលិតផល
ហើយអ្នកត្រូវប្រាកដថាអ្នកមានចម្លើយសម្រាប់ពួកគេ។
ប្រសិនបើអ្នកមិនសូវស្គាល់ផលិតផលនេះទេ
វាអាចឆ្លុះបញ្ចាំងពីផលិតផលរបស់អ្នក ថាវាមិនសូវល្អ
ឬច្បាស់លាស់ ហើយវាធ្វើឱ្យអតិថិជនរបស់អ្នកស្ទាក់ស្ទើរក្នុងការទិញវា។
ដោយសារតែមានចំណេះដឹង
អ្នកកាន់តែមានការចូលចិត្តបង្កើតការលក់។
ដូចគ្នានេះផងដែរនៅពេលដែលមានសំនួរតាមរយៈអ៊ីម៉ែល
សំបុត្រ បណ្តាលសង្គម ឬសារជាសម្លេង អ្នកគួរឆ្លើយតបសំណួរឱ្យបានលឿនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
ប្រសិនបើអ្នកអាច សូមអ្នកឆ្លើយតមទៅវិញក្នុងរយៈពេលពីរបីនាទី។
នេះជាបានបង្ហាញការកើនឡើងនូវឱកាសរបស់អ្នកនៃការលក់ដែលអាចទទូលបានជោគជ័យ។
4) រៀនយកឈ្នះការជំទាស់ក្នុងការលក់
ក្នុងការលក់
ឧបសគ្គចម្បងដែលអ្នកត្រូវតែជំនះឧបសគ្គនៃការជំទាស់ គឺជាការដែលអតិថិជនមិនព្រមទាំង
និងជំនះឧបសគ្គនៃការជំទាស់ដែលមិនអោយអ្នកលក់។
អ្នកត្រូវតែរៀនពីការជំទាស់ជាទូទៅរបស់អតិថិជន
ព្រមទាំងការជំរុញអោយទិញ និងរបៀបដើម្បីយកឈ្នះពួកគេ។
5) សុំឱកាសចុងក្រោយ
ខណៈពេលដែលអតិថិជនកំពុងតែធ្វើការពិចារណា
អ្នកគួរតែនៅជិតពួកគេជានិច្ច
បើអ្នកមិននៅជិតពួកគេទេ ហើយទុកពួកគេអោយធ្វើការសម្រេចចិត្តនៅឆ្ងាយពីអ្នក
ឬអ្នកចេញឆ្ងាយពីពួកគេនោះនឹងធ្វើអោយពួកគេមានការសង្ស័យពីផលិតផលរបស់អ្នក
ហើយនិងធ្វើអោយពួកគេមានការស្ទាក់ស្ទើរក្នុងក្នុងទិញ។
ផ្ទុយទៅវិញ ចូរព្យាយាមនៅជាមួយពួកគេ តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន
ដែលវានឹងជួយបង្ហាញថា អ្នកជឿជាក់លើផលិតផល និងមានចំណេះដឹងអំពីវា។
ប្រសិនបើពួកគេនិយាយថាទេ
ចំពោះការលក់ ចូរកុំបោះបង់ចោលភ្លាមៗ ផ្ទុយទៅវិញ ចូរព្យាយាមបន្តពិភាក្សាអំពីផលិតផលជាមួយពួកគេ
ដូច្នេះអ្នកអាចធ្វើការលក់ម្តងទៀងបាន
មុនពេលដែលពួកគេចាកចេញ។ មុនពេលបញ្ចប់ការចរចាទាំងស្រុងនោះ
ដែលបន្ទាប់ពីអតិថិជននិយាយថា
មិនត្រូវការ ឬមិនចង់បាននោះ ។ ចូរច្បាស់លាស់ថា អ្នកបានសុំឱកាសចុងក្រោយមួយ
ឬបានសួរនៅសំនួរចុងក្រោយមួយ។
ជាធម្មតា អ្នកមិនចង់សួរសំណួរដូចគ្នាច្រើនដងទេ
ប៉ុន្តែការសួរក្នុងលក្ខណៈខុសគ្នា
គឺមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។
បិតការលក់
ទាំងនេះគឺជាវិធីមួយចំនួនដែលអ្នកអាចបង្កើនឱកាសរបស់អ្នកក្នុងការលក់។
ការកសាងយុទ្ធសាស្រ្តជំនួញរបស់អ្នកនឹងជួយអ្នកឱ្យមានអត្រាជោគជ័យខ្ពស់នៅពេលដែលអ្នកធ្វើការលក់
ដែលទីបំផុតនឹងបង្កើនប្រាក់ចំណូលរបស់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក
ឬអ្នក។ ពួកវាគឺជាអ្វីដែលត្រូវពិចារណានៅពេលដែលអ្នកកំពុងកសាងយុទ្ធសាស្រ្តលក់របស់អ្នក។
ជាសំណាងល្អ
ប្រសិនបើអ្នកមានបញ្ហាក្នុងការបិទការលក់
សូមអ្នកដោនឡូតយុទ្ធសាស្រ្តទាំង23របស់លោក Brian Tracy នៅទីនេះ (ជាភាសាអង់គ្លេស)។
ប្រភពៈ briantracy.com
Comments
Post a Comment