ឧបសគ្គរារាំងទាំង៤ក្នុងការបិទការលក់
ឧបសគ្គរារាំងទាំង៤ក្នុងការបិទការលក់ |
"មានមូលហេតុបួនដែលជំរុញឲ្យបញ្ចប់ហ្គេមនៃការលក់នោះគឺជាការតានតឹង
និងការពិបាក"
១) ភ័យខ្លាចការបរាជ័យ
ចំនុចដំបូងបំផុត និងសំខាន់បំផុត
គឺជាការភ័យខ្លាចការបរាជ័យ។ ពីព្រោះតែបទពិសោធន៍អវិជ្ជមានក្នុងការទិញពីអតីតកាលដែលអ្នកមិនអាចគ្រប់គ្រងបាន។
មនុស្សភាពច្រើនចូលចិត្តទិញ តែមិនចូលចិត្តលក់។ ព្រោះតែពួកគេមានការភ័យខ្លាចចំពោះការបង្កើតកំហុស។ ឯពួកគាត់ភ័យខ្លាចពីការរិះគន់ពីអ្នកដទៃដោយសារតែធ្វើការសម្រេចចិត្តទិញខុស។
ពួកគេភ័យខ្លាចក្នុងការទិញផលិតផលដែលមិនសមស្រប និងស្វែងរកការទិញនៅពេលក្រោយ។ ការភ័យខ្លាចការបរាជ័យ
និងការភ័យខ្លាចទិញខុសទាំងនេះ គឺជាហេតុផលដ៏សំខាន់ដែលអតិថិជនជំទាស់ ស្ទាក់ស្ទើរនិងពន្យារពេលលើការសម្រេចចិត្តទិញផលិតផលរបស់អ្នក។
២) ការភ័យខ្លាចការបដិសេធ
ឧបសគ្គរារាំងសំខាន់ទីពីរចំពោះការលក់ គឺការភ័យខ្លាចនៃការបដិសេធពីអតិថិជន រួមទាំងការរិះគន់
និងការមិនពេញចិត្តដែលមានដល់អ្នកលក់។ អញ្ចឹងអ្នកត្រូវមានការធ្វើការចំណាយពេល(វិនិយោគ)ជាច្រើនចំពោះអតិថិជនកម្នាក់ៗ។
៣) អតិថិជនរវល់
មូលហេតុទីបីដែលជំរុញឲ្យមានការបញ្ចប់ការលក់
គឺអតិថិជនរវល់។ វាមិនមែនមានន័យថាពួកគាត់មិនចាប់អារម្មណ៍នឹងផលប្រយោជន៍នៃផលិតផលរបស់អ្នកនោះទេ។
វាគ្រាន់តែថាពួកគាត់មានការងារធ្វើច្រើនហើយពួកគាត់មានការលំបាកក្នុងការរកពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីគិតពីការសម្រេចចិត្តទិញ។
ជាពិសេសគឺពួកគាត់បានទំនោរ។
៤) គ្មានដំណោះស្រាយ
ហេតុផលទីបួន គឺជាការគ្មានដំណោះស្រាយ។
ដូចនេះយើងត្រូវការដំណោះស្រាយជួនពួកគាត់។ អតិថិជន គឺជាញឹកញាប់មានអារម្មណ៍ស្រណុកសុខស្រួលក្នុងការធ្វើអ្វីដែលពួកគាត់កំពុងធ្វើ។
ពួកគាត់ប្រហែលជាអាចកាន់តែមានភាពល្អប្រសើរដោយការបានប្រើប្រាស់ផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។ ពីព្រោះថាការលក់ គឺជាការជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់អតិថិជនដោយប្រើប្រាស់ផលិតផល
និងសេវាកម្មរបស់យើង ក៏អតិថិជនទិញផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់យើងព្រោះតែរបស់យើងទាំងនេះគឺអាចជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគាត់បាន ។ ដូចគ្នានេះដែរ ពេលពួកគាត់មានបញ្ហាដែលកំពុងត្រូវការដំណោះស្រាយ ហើយបើយើងគ្មានដំណោះស្រាយជួនពួកគាត់ទេ ពួកគាត់នឹងរកអ្នកលក់ណាឬក្រុមហ៊ុនណាដែលអាចជួយដោះស្រាយជូនពួកគាត់បាន។ ដោយហេតុនេះហើយយើងត្រូវមានដំណោះចំពោះបញ្ហារបស់ពួកគាត់។
"ធ្វើជាត្រីធំនៅក្នុងបឹងតូច ប្រសើរជាងត្រីតូចនៅក្នុងបឹងធំ"
លោកគ្រូ សៀវ សុផល
លំហាត់សម្រាប់បញ្ជេញសកម្មភាព
នៅទីនេះ មានរឿងពីរយ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើបានភ្លាមៗដើម្បីដាក់គំនិតទាំងនេះអោយបញ្ជេញសកម្មភាព។
ទីមួយៈ សូមទទូលស្គាល់ថាការភ័យនៃការបង្កើតកំហុសពីអតិថិជនជារឿងធម្មតា។
សូមផ្តល់ឱ្យពួកគាត់នូវហេតុផលគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកអាចគិតថានឹងធ្វើឲ្យមានពួកគាត់មានទំនុកចិត្តក្នុងការទាក់ទងជាមួយអ្នក។
ទីពីរៈ ទទូលស្គាល់ថាមនុស្សម្នាក់ដែលយើងកំពុងនិយាយជាមួយគឺមានការរវល់។
អញ្ចឹងយើងត្រូវសុុំពេលពួកគាត់ដើម្បីជួយដល់ពួកគាត់។
ប្រភពៈ Brian Tracy
Comments
Post a Comment