ឧបសគ្គរារាំងទាំង៤ក្នុងការបិទការលក់

ឧបសគ្គរារាំងទាំង៤ក្នុងការបិទការលក់


"មានមូលហេតុបួនដែលជំរុញឲ្យបញ្ចប់ហ្គេមនៃការលក់នោះគឺជាការតានតឹង និងការពិបាក"


១) ភ័យខ្លាចការបរាជ័យ

ចំនុចដំបូងបំផុត និងសំខាន់បំផុត គឺជាការភ័យខ្លាចការបរាជ័យ។ ពីព្រោះតែបទពិសោធន៍អវិជ្ជមានក្នុងការទិញពីអតីតកាលដែលអ្នកមិនអាចគ្រប់គ្រងបាន​។ មនុស្សភាពច្រើនចូលចិត្តទិញ តែមិនចូលចិត្តលក់។ ព្រោះតែពួកគេមានការភ័យខ្លាចចំពោះការបង្កើតកំហុស។ ឯពួកគាត់ភ័យខ្លាចពីការរិះគន់ពីអ្នកដទៃដោយសារតែធ្វើការសម្រេចចិត្តទិញខុស។ ពួកគេភ័យខ្លាចក្នុងការទិញផលិតផលដែលមិនសមស្រប និងស្វែងរកការទិញនៅពេលក្រោយ។ ការភ័យខ្លាចការបរាជ័យ និងការភ័យខ្លាចទិញខុសទាំងនេះ គឺជាហេតុផលដ៏សំខាន់ដែលអតិថិជនជំទាស់ ស្ទាក់ស្ទើរនិងពន្យារពេលលើការសម្រេចចិត្តទិញផលិតផលរបស់អ្នក។


២)​ ការភ័យខ្លាចការបដិសេធ

ឧបសគ្គរារាំងសំខាន់ទីពីរចំពោះការលក់ គឺការភ័យខ្លាចនៃការបដិសេធពីអតិថិជន រួមទាំងការរិះគន់ និងការមិនពេញចិត្តដែលមានដល់អ្នកលក់។ អញ្ចឹងអ្នកត្រូវមានការធ្វើការចំណាយពេល(វិនិយោគ)ជាច្រើនចំពោះអតិថិជនកម្នាក់ៗ។

៣) អតិថិជនរវល់

មូលហេតុទីបីដែលជំរុញឲ្យមានការបញ្ចប់ការលក់ គឺអតិថិជនរវល់។ វាមិនមែនមានន័យថាពួកគាត់មិនចាប់អារម្មណ៍នឹងផលប្រយោជន៍នៃផលិតផលរបស់អ្នកនោះទេ។ វាគ្រាន់តែថាពួកគាត់មានការងារធ្វើច្រើនហើយពួកគាត់មានការលំបាកក្នុងការរកពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីគិតពីការសម្រេចចិត្តទិញ។ ជាពិសេសគឺពួកគាត់បានទំនោរ។

៤) គ្មានដំណោះស្រាយ

ហេតុផលទីបួន គឺជាការគ្មានដំណោះស្រាយ។ ដូចនេះយើងត្រូវការដំណោះស្រាយជួនពួកគាត់។ អតិថិជន គឺជាញឹកញាប់មានអារម្មណ៍ស្រណុកសុខស្រួលក្នុងការធ្វើអ្វីដែលពួកគាត់កំពុងធ្វើ។ ពួកគាត់ប្រហែលជាអាចកាន់តែមានភាពល្អប្រសើរដោយការបានប្រើប្រាស់ផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។  ពីព្រោះថាការលក់ គឺជាការជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់អតិថិជនដោយប្រើប្រាស់ផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់យើង ក៏អតិថិជនទិញផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់យើងព្រោះតែរបស់យើងទាំងនេះគឺអាចជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគាត់បាន ។ ដូចគ្នានេះដែរ ពេលពួកគាត់មានបញ្ហាដែលកំពុងត្រូវការដំណោះស្រាយ ហើយបើយើងគ្មានដំណោះស្រាយជួនពួកគាត់ទេ ពួកគាត់នឹងរកអ្នកលក់ណាឬក្រុមហ៊ុនណាដែលអាចជួយដោះស្រាយជូនពួកគាត់បាន។ ដោយហេតុនេះហើយយើងត្រូវមានដំណោះចំពោះបញ្ហារបស់ពួកគាត់។

"ធ្វើជាត្រីធំនៅក្នុងបឹងតូច ប្រសើរជាងត្រីតូចនៅក្នុងបឹងធំ"

លោកគ្រូ សៀវ សុផល


លំហាត់សម្រាប់បញ្ជេញសកម្មភាព


នៅទីនេះ មានរឿងពីរយ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើបានភ្លាមៗដើម្បីដាក់គំនិតទាំងនេះអោយបញ្ជេញសកម្មភាព។


ទីមួយៈ សូមទទូលស្គាល់ថាការភ័យនៃការបង្កើតកំហុសពីអតិថិជនជារឿងធម្មតា។ សូមផ្តល់ឱ្យពួកគាត់នូវហេតុផលគ្រប់យ៉ាងដែលអ្នកអាចគិតថានឹងធ្វើឲ្យមានពួកគាត់មានទំនុកចិត្តក្នុងការទាក់ទងជាមួយអ្នក។

ទីពីរៈ ទទូលស្គាល់ថាមនុស្សម្នាក់ដែលយើងកំពុងនិយាយជាមួយគឺមានការរវល់។​ អញ្ចឹងយើងត្រូវសុុំពេលពួកគាត់ដើម្បីជួយដល់ពួកគាត់។



ប្រភពៈ Brian Tracy

Comments