ប្រឹក្សាយោបល់ធៀបនឹងការលក់
ប្រឹក្សាយោបល់ធៀបនឹងការលក់ |
រូបភាពដ៏ពិសេសមួយរបស់អ្នកលក់ដែលទទួលបានជោគជ័យខ្លាំងៗនោះ គឺថាពួកគាត់ចាត់ទុកខ្លួនឯងជាអ្នកជាទីប្រឹក្សាយោបល់ជាជាងអ្នកលក់។
មើលមកខ្លួនឯងថាជាអ្នកប្រឹក្សាយោបល់
រូបភាពដ៏ពិសេសមួយរបស់អ្នកលក់ដែលទទួលបានជោគជ័យខ្លាំងនោះ
គឺថាពួកគាត់ចាត់ទុកខ្លួនឯងជាអ្នកជាទីប្រឹក្សាយោបល់ជាជាងអ្នកលក់។
ពួកគាត់បានចាត់ទុកខ្លួនថាអ្នកដោះស្រាយបញ្ហាដោយប្រើប្រាស់ផលិតផល
ឬសេវាកម្មរបស់ពូកគាត់ជាជាងដូចជាអ្នកស្វែងរកនរណាម្នាក់ដែលនឹងធ្វើជំនួញឱ្យពួកគេនូវអ្វីដែលពួកគេមាននោះទេ។
ចូលទៅរកពួកគេដូចជាអតិថិជន
ពួកគាត់មិនទៅរកអតិថិជនដោយសង្ឃឹមទៅលក់នោះទេ។
ពួកគាត់បានចូលទៅជិតអតិថិជនរបស់ពួកគាត់ដោយអាកប្បកិរិយាជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ព្រមទាំងរំពឹងថាជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់គាត់/នាង
ឬគោលដៅអោយសម្រេច។
សួរសំណួរ
ព្រមទាំងស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់បំផុត
ឃើញខ្លួនឯងថាជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់
ពួកគាត់សួរសំណួរដោយប្រុងប្រយ័ត្ន និងស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់។
ពួកគាត់បានផ្តោតសំខាន់ទៅលើថាមពលទាំងអស់របស់ពួកគាត់ក្នុងការយល់ពីស្ថានភាពរបស់អតិថិជន
ដូចនេះពួកគាត់បានផ្តល់យោបល់ដោយភាពវៃឆ្លាតផ្អែកលើអ្វីដែលអតិថិជនពិតជាចង់បាន
និងត្រូវការ។
ក្លាយជាអ្នកជំនាញក្នុងវិស័យរបស់អ្នក
ក្នុងនាមជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ពួកគាត់ទទួលស្គាល់ថាពួកគាត់ត្រូវតែជាអ្នកជំនាញ
ព្រមទាំងមានមានសិទ្ធសម្រចនៅក្នុងវិស័យរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាតស្ពាល់ច្បាស់
និងយល់ច្បាស់គ្រប់ជ្រុងជ្រូញនៅក្នុងវិស័យរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាត់បានវិនិយោគពេលជាច្រើនម៉ោងដោយធ្វើឱ្យខ្លួនងឯងស្គាល់លម្អិតនៃអ្វីដែលពួកគេលក់
និងអ្វីដែលដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគាត់លក់បានយ៉ាងល្អផងដែរ។ ពួកគាត់ដឹងពីភាពខ្លាំង
ភាពខ្សោយ គុណសម្បត្តិ គុណវិបត្តិ លក្ខណៈពិសេស
និងអត្ថប្រយោជន៍នៃអ្វីដែលពួកគាត់កំពុងផ្តល់ជូន។ ពួកគាត់មានចំណេះដឹងពីផលិតផលដ៏ល្អឥតខ្ចោះដែលអតិថិជនរបស់ពួកគេអាចយល់
ដែលធ្វើឲ្យខ្លួនឯង ព្រមទាំងអតិថិជនមានទំនុកចិត្តកាន់តែខ្លាំងនៅក្នុងការសន្ទនាលក់។
ភាពខុសគ្នារវាងអ្នកនិងដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក
អ្នកលក់កំពូលៗគឺបានដាក់ខ្លួនឯងជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់
ព្រមទាំងមើលមកខ្លួនឯងជាប្រភពធនធានសម្រាប់អតិថិជនរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាត់បានមើល
និងបានកំណត់ថាខ្លួនពួកគាត់មានអ្នកពិគ្រោះយោបល់ ជាអ្នកផ្តល់យោបល់
ជាអ្នកចង្អុលបង្ហាញ និងជាមិត្តភក្តិ។ ពួកគាត់មានទំនាក់រំភើបនៅក្នុងប្រតិបត្តិការ
ហើយជាទូទៅផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ពួកគាត់គឺបានក្លាយជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អបំផុតចំពោះតម្រូវការពិតនៃអតិថិជនដែលពួកគាត់កំពុងដោះស្រាយ។
ពួកគាត់ខុសគ្នាពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគាត់
ដោយការយកចិត្តទុកដាក់បំផុតចំពោះការជួយដល់អតិថិជនរបស់គាត់ជាជាងការលក់។
អតិថិជនរបស់ពួកគាត់ជារឿយៗមានអារម្មណ៍ថាពួកគាត់យកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងជាជាងខ្វល់អំពីការលក់។
ហើយវាជាការពិត។
លំហាត់សម្រាប់បញ្ជេញសកម្មភាព
នៅទីនេះ
មានរឿងពីរយ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើបានភ្លាមៗដើម្បីដាក់គំនិតទាំងនេះអោយបញ្ជេញសកម្មភាព។
ដំបូងៈ សូមចាត់ទុកខ្លួនឯងថាជាអ្នកដោះស្រាយបញ្ហាមិនមែនជាអ្នកលក់នោះទេ។
ចូរចំណាយពេលឲ្យគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីស្វែងយល់ពីតម្រូវការពិតប្រាកដរបស់អតិថិជនមុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមការលក់។
ទីពីរៈ ចូរគិតពីវិធីកែច្នៃផលិតផល
ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកទៅតាមតំរូវការរបស់អតិថិជនដើម្បីឱ្យគាត់មើលឃើញអ្វីដែលអ្នកលក់
គឺជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់គាត់/នាង។
ប្រភព: Brian Tracy
Comments
Post a Comment