ប្រឹក្សាយោបល់ធៀបនឹងការលក់


ប្រឹក្សាយោបល់ធៀបនឹងការលក់


រូបភាពដ៏ពិសេសមួយរបស់អ្នកលក់ដែលទទួលបានជោគជ័យខ្លាំងៗនោះ គឺថាពួកគាត់ចាត់ទុកខ្លួនឯងជាអ្នកជាទីប្រឹក្សាយោបល់ជាជាងអ្នកលក់។

មើលមកខ្លួនឯងថាជាអ្នកប្រឹក្សាយោបល់

រូបភាពដ៏ពិសេសមួយរបស់អ្នកលក់ដែលទទួលបានជោគជ័យខ្លាំងនោះ គឺថាពួកគាត់ចាត់ទុកខ្លួនឯងជាអ្នកជាទីប្រឹក្សាយោបល់ជាជាងអ្នកលក់។​ ពួកគាត់បានចាត់ទុកខ្លួនថាអ្នកដោះស្រាយបញ្ហាដោយប្រើប្រាស់ផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ពូកគាត់ជាជាងដូចជាអ្នកស្វែងរកនរណាម្នាក់ដែលនឹងធ្វើជំនួញឱ្យពួកគេនូវអ្វីដែលពួកគេមាននោះទេ។

ចូលទៅរកពួកគេដូចជាអតិថិជន

ពួកគាត់មិនទៅរកអតិថិជនដោយសង្ឃឹមទៅលក់នោះទេ។ ពួកគាត់បានចូលទៅជិតអតិថិជនរបស់ពួកគាត់ដោយអាកប្បកិរិយាជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ព្រមទាំងរំពឹងថាជួយដោះស្រាយបញ្ហារបស់គាត់/នាង ឬគោលដៅអោយសម្រេច។

សួរសំណួរ ព្រមទាំងស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់បំផុត

ឃើញខ្លួនឯងថាជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ ពួកគាត់សួរសំណួរដោយប្រុងប្រយ័ត្ន និងស្តាប់ដោយយកចិត្តទុកដាក់។ ពួកគាត់បានផ្តោតសំខាន់ទៅលើថាមពលទាំងអស់របស់ពួកគាត់ក្នុងការយល់ពីស្ថានភាពរបស់អតិថិជន ដូចនេះពួកគាត់បានផ្តល់យោបល់ដោយភាពវៃឆ្លាតផ្អែកលើអ្វីដែលអតិថិជនពិតជាចង់បាន និងត្រូវការ។

ក្លាយជាអ្នកជំនាញក្នុងវិស័យរបស់អ្នក

ក្នុងនាមជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ពួកគាត់ទទួលស្គាល់ថាពួកគាត់ត្រូវតែជាអ្នកជំនាញ ព្រមទាំងមានមានសិទ្ធសម្រចនៅក្នុងវិស័យរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាតស្ពាល់ច្បាស់ និងយល់ច្បាស់គ្រប់ជ្រុងជ្រូញនៅក្នុងវិស័យរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាត់បានវិនិយោគពេលជាច្រើនម៉ោងដោយធ្វើឱ្យខ្លួនងឯងស្គាល់លម្អិតនៃអ្វីដែលពួកគេលក់ និងអ្វីដែលដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគាត់លក់បានយ៉ាងល្អផងដែរ។ ពួកគាត់ដឹងពីភាពខ្លាំង ភាពខ្សោយ គុណសម្បត្តិ គុណវិបត្តិ លក្ខណៈពិសេស និងអត្ថប្រយោជន៍នៃអ្វីដែលពួកគាត់កំពុងផ្តល់ជូន។ ពួកគាត់មានចំណេះដឹងពីផលិតផលដ៏ល្អឥតខ្ចោះដែលអតិថិជនរបស់ពួកគេអាចយល់ ដែលធ្វើឲ្យខ្លួនឯង ព្រមទាំងអតិថិជនមានទំនុកចិត្តកាន់តែខ្លាំងនៅក្នុងការសន្ទនាលក់។

ភាពខុសគ្នារវាងអ្នកនិងដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់អ្នក

អ្នកលក់កំពូលៗគឺបានដាក់ខ្លួនឯងជាអ្នកពិគ្រោះយោបល់ ព្រមទាំងមើលមកខ្លួនឯងជាប្រភពធនធានសម្រាប់អតិថិជនរបស់ពួកគាត់។ ពួកគាត់បានមើល និងបានកំណត់ថាខ្លួនពួកគាត់មានអ្នកពិគ្រោះយោបល់ ជាអ្នកផ្តល់យោបល់ ជាអ្នកចង្អុលបង្ហាញ និងជាមិត្តភក្តិ។ ពួកគាត់មានទំនាក់រំភើបនៅក្នុងប្រតិបត្តិការ ហើយជាទូទៅផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ពួកគាត់គឺបានក្លាយជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អបំផុតចំពោះតម្រូវការពិតនៃអតិថិជនដែលពួកគាត់កំពុងដោះស្រាយ។ ពួកគាត់ខុសគ្នាពីដៃគូប្រកួតប្រជែងរបស់ពួកគាត់ ដោយការយកចិត្តទុកដាក់បំផុតចំពោះការជួយដល់អតិថិជនរបស់គាត់ជាជាងការលក់។ អតិថិជនរបស់ពួកគាត់ជារឿយៗមានអារម្មណ៍ថាពួកគាត់យកចិត្តទុកដាក់ខ្លាំងជាជាងខ្វល់អំពីការលក់។ ហើយវាជាការពិត។

លំហាត់សម្រាប់បញ្ជេញសកម្មភាព

នៅទីនេះ មានរឿងពីរយ៉ាងដែលអ្នកអាចធ្វើបានភ្លាមៗដើម្បីដាក់គំនិតទាំងនេះអោយបញ្ជេញសកម្មភាព។

ដំបូងៈ សូមចាត់ទុកខ្លួនឯងថាជាអ្នកដោះស្រាយបញ្ហាមិនមែនជាអ្នកលក់នោះទេ។ ចូរចំណាយពេលឲ្យគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីស្វែងយល់ពីតម្រូវការពិតប្រាកដរបស់អតិថិជនមុនពេលអ្នកចាប់ផ្តើមការលក់។

ទីពីរៈ ចូរគិតពីវិធីកែច្នៃផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នកទៅតាមតំរូវការរបស់អតិថិជនដើម្បីឱ្យគាត់មើលឃើញអ្វីដែលអ្នកលក់ គឺជាដំណោះស្រាយដ៏ល្អបំផុតសម្រាប់គាត់/នាង។




ប្រភព: Brian Tracy

Comments